Letní aktivity

Turistika v Krkonoších

Rokytnice - Harrachov - Rokytnice

Skvělá nenáročná tůra pro celou rodinu. Autobusem jedete podél řeky Jizery do Harrachova. Vystoupíte v centru (předposlední zastávka) a pokud nemáte chuť na procházku městem, vydáte se k lanovce na Čerťák-u skokanských můstků. Lanovkou zdoláte jediné převýšení na trase a pokračujete oddychovou chůzí po modré na Studenov a odtud doprava po žluté až k nám. MAPA
PROFIL-DÉLKA TRASY-ČAS

Rokytnice - Pramen Labe - 23 km - 8 hodin

pěšky - středně náročná. Do Horní Rokytnice, lanovkou a dále po modré na Ručičky, doprava zelenou na Dvoračky a odtud červenou podél Růženčiny zahrádky k úpatí Kotle a zelenou (Pančavská louka) a žlutou k Prameni Labe. PROFIL-DÉLKA TRASY-ČAS
autem - lehká. Na Horní Mísečky, po žluté na Zlaté návrší. Podél Pančavského vodopádu a Labské boudy až k prameni.PROFIL-DÉLKA TRASY-ČAS   MAPA

za Zapadlými vlastenci

krásná procházka dolů přes kopec do Vilémova k Jizeře. Vystoupat přes Havírnu na rozcestí Na Perličku. Zde se pokochat nádherným výhledem na "panorámata" a sejít k památníku Zapadlých vlastenců v Pasekách. Před kostelem odbočit doprava a podél hřbitovní zdi pokračovat zpět do Dolní Rokytnice. MAPA

"odpočinková" - na vytrávení nebo vpodvečer

Krátká hodinová procházka chalupářskou osadou "Hranice" a zpět.